Beste leden, Net als iedereen hebben wij vandaag de berichtgeving over de verregaande maatregelen omtrent het Coronavirus op de voet gevolgd. Tegen het einde van de middag hebben wij vanuit de Nederlandse Tafeltennisbond (NTTB) een e-mail over aanvullende maatregelen ontvangen. Nynke Busschers (secretaris) heeft deze mail reeds onder de leden verspreid. Zojuist is ook vanuit […]
Borne 1 heeft het kampioenschap van de tweede klasse veilig gesteld. Mooie teamprestatie! Volgend seizoen spelen George, Erik en Tim weer eerste klasse!